marți, 22 februarie 2011

Un nou Fic, o noua poveste !

Salutari dragi cititori, stiu ca nu am mai postat de cateva luni si pentru asta imi cer mi de scuze, stiu ca poate uni dintre voi il urmareati zilnic chiar daca nu erau noutati sau informatii poate chiar asa extravagande ca altele, dar sunt bucuros sa va anunt ca m-am intors la datorie ! :) Pentru inceput vreau sa va anunt ca am inceput sa scriu o povestioara, ca sa-i zic asa. Este vorba despre o tanara reporterita de stiri, ajunsa la varsta de 25 de ani, pe numele sau Ennie Bannet, care va fi atat martora unor omoruri cauzate de un ucigas in serie necunoscut, cat si persoana ce il va ucide !

Initial totul a inceput la 2 doua saptamani de la ziua de nastere a lui Ennie, cand aceasta a descoperit un bilet fara sens in interiorul unui stilou de aur, primit in dar de la un prieten. Pentru a vedeamai multe amanunte fiti la curent cu capitolele ! ;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu