sâmbătă, 12 iunie 2010

Fenomene Stranii


Salut ! Acesta este prima postare pe acest blog si .. sper sa va placa ;) ! Deci , sa revenim la subiectul nostru : "Fenomenele Stranii" cred ca ati vazut cel putin odata un episod din Fenome Stranii , nu-i asa ? Acum cateva zile am auzit vreo 2 copii de 8-9 ani ca se uita la Fenomene Stranii si i-am intrebat ce le place la aceste lucruri si ei mi-au raspuns : "invatam lucruri care la scoala nu le invatam ! " iar eu i-am intrebat : "Cum ar fi ?" ei : "Pai invatam lucruri despre diverse ritualuri magice ! Ce nu oriunde poti invata ... " . Cred ca ei se refereau strict la magia divina cu care trimiti spiritele mortilor in Rai sau Iad depinde de persoana respectiva insa aceastea in religiile protestante si crestine nu exista ci doar in cea wiccana ( Wicca=magie in engleza britanica) , fiind o religie neo-pagana care crede in 2 zei , o zeita si un zeu acestia reprezentand magia si farmecul naturii si farmecul curateniei sufletesti si trupesti ! Deci cam atat am avut de zis sper ca va placut ... daca da atunci va multumesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu